Program je namijenjen zaposlenicima organizacija, a cilj dati zaposlenicima profesionalnu podršku u trenucima krize, pomoć pri savladavanju povećanih zahtjeva posla te drugih situacija u kojima zaposlenici mogu zatrebati coaching, psihološku i/li psihoterapijsku podršku.
Zaposlenicima je na raspolaganju e-mail adresa na koju se mogu javiti zbog dogovora o terminu savjetovanja. U svrhu osiguranja pravovremene podrške, savjetnici će na mail odgovoriti u roku od 4 radna sata od primitka (radnim satima se računa period od 8-20 sati) s prijedlogom termina savjetovanja.
Savjetovanje se obavlja:
- online na nekoj od platformi komunikacije
- telefonom ili
- uživo, prema preferencijama zaposlenika, uz važeće epidemiološke mjere
Napomena: zaposlenici se javljaju potpuno anonimno, a sve u vezi savjetovanja je povjerljivo
Tijekom prvog razgovora, pored podrške, savjetnik obavlja i procjenu situacije i potreba, te će po potrebi, korisniku predložiti nastavak procesa podrške (savjetovanje, coaching, psihoterapiju ili upućivanje na odgovarajuće druge institucije).
Za sve informacije i upite vezano za Program podrške zaposlenika javite se članovima tima na navedene adrese:
Renata Takač Pejnović, https://www.linkedin.com/in/re...
Dea Ajduković, dea.ajdukovic@gmail.com
Ivana Peršin, ivana.persin@kapsula-komunikacije.hr